ساندویچ ساز + 5 نکته مهم که باید درباره آن بدانید!

folder_openدسته‌بندی نشده
commentبدون دیدگاه
اسنک ساز ساندویچ ساز کاخلر

فهرست مطالب

مقدمه

پذیرایی ساده

ساندویچ ساز چیست؟

ساندویچ سازها چگونه کار می کنند؟

5  نکته مهم در مورد ساندویچ سازها که باید به خاطر بسپارید

قدرت ساندویچ ساز

سطح پخت و پز

نکته:

تنظیمات حرارتی

اندازه دستگاه و تعداد اسلایسرها

دستگاه های ساندویچ ساز در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شوند

رسیدگی

نتیجه

 

 

مقدمه

چه کسی دوست ندارد برای صبحانه یا میان وعده، نان تست بخورد؟ یا ساندویچ کبابی خانگی برای محل کار درست کند؟ اما آیا ترجیح می دهید زمان زیادی را صرف تهیه نان تست یا درست کردن ساندویچ کنید؟ یا باید به فکر سوختن دستتان نیز باشید؟ یا به یک ساندویچ ساز عالی و با کاربرد آسان اجازه می دهید این کار را برای شما انجام دهد؟ ساندویچ ساز یک وسیله ضروری برای آشپزخانه مدرن و برای زندگی های پرمشغله امروزی است. دستگاه ساندویچ ساز کاخلر وسیله ای فوق العاده برای دوستداران ساندویچ است زیرا کار پخت و پز یا  برشته کردن را ده برابر ساده تر می کند و تضمین می کند که همیشه ساندویچ های به اندازه و مثلثی شکلی داشته باشید.

اسنک ساز ساندویچ ساز کاخلر
اسنک ساز ساندویچ ساز کاخلر

پذیرایی ساده

در واقع، این روزها بسیاری از والدین و حتی آنهایی که کارمند ادارات بزرگ هم هستند، توستر و ساندویچ ساز برقی را برای آماده کردن یه میان وعده جذاب و خوشمزه انتخاب می کنند. همچنین از دستگاه ساندویچ ساز می توان به صورت خلاقانه برای تولید انواع خوراکی های فوق العاده علاوه بر ساندویچ های کلیشه ایی استفاده کرد. علاقه مندان به آشپزی، مادرانی که دوست دارند غذای خلاقانه ای برای کودکان خود درست کنند، و متخصصان و دکتران پرمشغله ممکن است ترجیح دهند که ساندویچ میان وعده خود را همیشه داشته باشند.

در اینجا ما به شما در مورد داشتن یک ساندویچ ساز خوب کمک میکنیم…!

ساندویچ ساز چیست؟

ساندویچ ساز، (همچنین به نام های ساندویچ ساز، دستگاه توستر نان، وافل و اسنک ساز، ساندویچ ساز نان، ساندویچ ساز نچسب و غیره نیز نامیده می شود) یک وسیله کوچک آشپزخانه است که برای کباب کردن، برشته کردن یا پختن ساندویچ با هر نوعی استفاده می شود. از مواد تشکیل دهنده می توانید از قطعات و مواد نان برای تهیه انواع ساندویچ از جمله ساندویچ مرغ، ساندویچ سبزیجات، ساندویچ پنیر و ساندویچ کبابی استفاده کنید.

اسنک ساز ساندویچ ساز کاخلر
اسنک ساز ساندویچ ساز کاخلر

ساندویچ سازها چگونه کار می کنند؟

هنگامی که دستگاه توستر نان روشن می شود، تشعشع مادون قرمز از سیم پیچ های فلزی ایجاد می شود که نان را گرم می کند. بسته به تنظیمات دستگاه، مانند زمان یا مقدار حرارت، نان ممکن است به درجات مختلف برشته شود.

*پیشنهاد میکنیم مقاله ظروف تفلون را هم مطالعه کنید*

5  نکته مهم در مورد ساندویچ سازها که باید به خاطر بسپارید

قدرت ساندویچ ساز

قدرت خروجی دستگاه توستر نان یکی از نکات ضروری در انتخاب مدل مناسب برای شما است. توسترهای ساندویچی پرقدرت می توانند در عرض چند ثانیه گرم شوند و در زمان بسیار صرفه جویی کنند. همیشه توصیه می شود ساندویچ سازهایی را انتخاب کنید که به 700-750 وات برق نیاز دارد تا به درستی کار کند. چنین ساندویچ سازهایی با قدرت بالا می توانند نان شما را در چند دقیقه یا حتی کمتر برشته کنند. این بسیار مفید است و باعث می شود حتی اگر دیر هم شود برای رفتن به بیرون، وعده های غذایی خود را حذف نکنید.

سطح پخت و پز

سطح پخت ساندویچ مهم است. جدا کردن تکه‌های نان گیر کرده از وافل ساندویچ‌ساز آخرین کاری است که می‌خواهید انجام دهید، مخصوصاً زمانی که عجله دارید. بنابراین، بهتر است از یک توستر ساندویچی با پوشش سرامیکی غیر سمی استفاده کنید. هنگام پختن ساندویچ پنیری، سطح نچسب آن تضمین می کند که ساندویچ ها به دستگاه نچسبند. سطح نچسب ساندویچ ساز نیز نظافت آن را آسان می کند.

نکته:

اکثر مدل های وافل و ساندویچ ساز موجود در بازار معمولا نچسب هستند. برخی از آنها پوشش سرامیکی دارند و برخی دیگر از تفلون استفاده می کنند. دستگاه توستر نان را نمی توان با آب شست و باید در حالت سرد تمیز شود. سطح نچسب نظافت و نگهداری را تسهیل می کند. مثل این است که یک میان وعده ساندویچی خوشمزه با پنیر تهیه کنید که از دو طرف آب شود و نتوانید آن را برای استفاده بعدی تمیز کنید. غیربهداشتی و ناخوشایند خواهد بود. انتخاب سطوح نچسب نیز به شما کمک می کند تا میان وعده های سالمی با روغن کم یا بدون روغن تولید کنید.

تنظیمات حرارتی

فقط مدل های اخیر ساندویچ ساز به این دکمه هوشمند مجهز شده اند. با استفاده از عملکردهای نوآورانه، می توانید وافل و ساندویچ ساز را با درجات مختلف تردی و میزان برشته شدن درست کنید. اگر قصد خرید ساندویچ سازها را دارید، توصیه می شود جدیدترین مدل را با ویژگی های هوشمند خریداری کنید، زیرا می توانید با روش های خلاقانه در مورد غذا خلاق شوید.

اندازه دستگاه و تعداد اسلایسرها

مفهوم “یک اندازه برای همه” در مورد ساندویچ سازها صدق نمی کند. هنگام خرید ساندویچ ساز، اندازه کلی آن را در نظر بگیرید. تعداد اعضای خانواده و دفعات استفاده تعیین کننده اندازه و ظرفیت ساندویچ ساز خواهد بود. اندازه دستگاه ساندویچ ساز تعیین می کند که ساندویچ بزرگی را می توانید درست کنید و چند عدد را می توانید همزمان تهیه کنید. فروشگاه کاخلر

دستگاه های ساندویچ ساز در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شوند

بسته به اندازه خانواده شما به یک توستر ساندویچی با 2 یا 4 برش نیاز دارید. یک توستر ساندویچی با چهار شکاف برای یک خانواده متوسط ​​ایده آل است. ساندویچ سازهای بزرگ برای تهیه یک ساندویچ پر شده به جای ساندویچ های زیاد ایده آل هستند. مدل های کوچکتر در زمان و انرژی صرفه جویی می کنند. قیمت ساندویچ ساز به اندازه آن نیز بستگی دارد. بنابراین مطمئن شوید که با قیمتی که پرداخت کرده اید از ساندویچ ساز به طور موثر استفاده می کنید.

**کانال یوتیوب کاخلر===>> Youtube **

رسیدگی

دسته دستگاه ساندویچ ساز یا هر وسیله آشپزخانه یکی از نکات مهم است. در دراز مدت، دستگیره های پلاستیکی ارزان برای وسایل آشپزخانه که گرم می شوند، بادوام نخواهند بود. دستگیره های باکیفیتی را انتخاب کنید که می توانند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کنند، تمیز کردن آن ها ساده باشد و عایق کافی برای گرفتن در هنگام پخت و پز باشد.

ساندویچ سازهای نچسب مدرن برای عملکردهای مختلف ساخته شده اند. ساندویچ ساز به شما این امکان را می دهد که بدون زحمت زیاد ساندویچ های سریع و خوشمزه درست کنید. قبل از انتخاب یک ساندویچ ساز که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند، به این جنبه ها فکر کنید.

اسنک ساز ساندویچ ساز کاخلر
اسنک ساز ساندویچ ساز کاخلر

کدام برندهای ساندویچ ساز بهترین هستند؟

ودر آخر شناخت برخی از برندهای معروف که بهترین ساندویچ سازها را در دنیا تولید می کنند به شما کمک می کند تا به راحتی انتخاب درستی برای خرید آنها داشته باشید.  بهترین برند های ساندویچ ساز را در زیر میتوانید ببینید:

  • Hamilton Beach
  • Hamilton Beach/ Proctor-Silex
  • Cuisinart
  • Breville
  • Chefman
  • kahler

نتیجه

دستگاه ساندویچ ساز مناسب ترین وسیله آشپزخانه است که برای سبک زندگی پرمشغله قرن 21 ایجاد شده اند. اگرچه آنها هزینه زیادی ندارند، اما بهتر است ساندویچ ساز مناسبی را انتخاب کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد. برای انجام این کار، باید پنج عامل ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید، یعنی قدرت عملیاتی، کیفیت سطح، تنظیمات حرارت، اندازه و عملکرد دستگاه و کیفیت دسته. فراموش نکنید که برند سازنده آن را نیز در نظر داشته باشید به عنوان مثال، ساندویچ سازهای کاخلر با کیفیت و درجه یک تولید میشوند. همچنین این دستگاه با خدمات پس از فروش معتبر همراه می باشد. لوازم خانگی کاخلر همیشه و همه جا برای راحتی شماست…

برای دیدن اسنک و ساندویچ سازهای کاخلر و سفارش راحت آن… اینجا کلیک کنید!

Tags: اسنک ساز

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
Translate »